ראש עירייה בגבול: "תשחררו לצה"ל את הנצרה"

המהדורה המרכזית No Comments on ראש עירייה בגבול: "תשחררו לצה"ל את הנצרה"

דוד אזולאי, ראש עיריית מטולה לגדסי ב'קול חי': "למעשה נסראללה ניצח אותנו במלחמה והממשלה נאלמת. הכינו אותנו למערכה רב זירתית מול כל המדינות ובסוף לא יכולים מול שני ארגוני טרור במקביל? אם מול זה אנחנו לא יכולים להתמודד – בוא נסגור את הבסטה"

גבול ישראל לבנון צילום: יעקב לדרמן / Flash90
12:51
28.04.24
נתי שולמן No Comments on הגאון הרב אברהם יוסף בדברים נוקבים: "נשיאה בעול היא הדדית"

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

ראש עיריית מטולה, דוד אזולאי, שוחח הערב (שני) עם איתי גדסי במהדורה המרכזית ומתח ביקורת חריפה על הממשלה: "אנחנו מנסים לשרוד עד שהמדינה תחליט לתקוף בלבנון ולהרחיק את כוח רדואן. לצערי זה לא קורה. יש מעל 80 אלף עקורים מבתיהם, רצועת ביטחון בתוך ישראל והממשלה נאלמת. חייבים להתעורר. למעשה נסראללה ניצח אותנו במלחמה. גם אני לא מצליח להגיע לביתי במטולה".

הוא הוסיף: "הכינו אותנו למערכה רב זירתית מול כל המדינות ובסוף לא יכולים מול שני ארגוני טרור במקביל? אם מול זה אנחנו לא יכולים להתמודד – בוא נסגור את הבסטה. אנחנו תלויים בנסראללה. מדינת ישראל צריכה לשנות דיסקט. אחרי מה שקרה מגיע לנו להיות עם חופשי בארצנו".

עוד אמר אזולאי: "ארגון טרור מכתיב למדינה החזקה במזרח התיכון מה לעשות. מישהו פה החליק על המוח. רק תשחררו את הנצרה לצה"ל, הוא יודע לעשות את העבודה. אנחנו צריכים להראות לעולם שבעל הבית השתגע".



0 תגובות